Don’t be shy, just say hi.

Heb je vragen, opmerkingen of meer informatie nodig? Neem contact met ons op en wij helpen jou graag verder.

Antwoorden op vragen die jij misschien ook hebt.

Heb je een vraag? Wellicht dat jij deze al voor je hebben uitgedacht. Check de onderstaande opties of jouw vraag beantwoord kan worden. Staat jouw vraag hier niet tussen? Dan kun je altijd contact met ons opnemen.

Je kunt een leasecontract aanvragen voor 3 jaar. Vraag via de ‘offerte aanvragen’ knop een offerte aan en wij doen de rest. Kijk met welke accessoires jij jouw elektrische fiets wil upgraden en vraag geheel vrijblijvend een offerte aan. Wij nemen zo snel mogelijk contract met je op.

Heb je in Nederland een klein probleem, zoals een lekke band of een scheef spatbord? Dan kun je het beste contact opnemen met onze partner; de pechhulp van de ANWB. Zij zijn zijn dag en nacht binnen maximaal 60 minuten ter plaatse. Het nummer van de pechhulp staat op de sticker op onze elektrische fiets. De ANWB heeft geen reserveonderdelen in de bus. Heb je een issue dat niet onder de pechhulp staat gerekend, zoals schade of een kapot onderdeel? Neem dan contact op via de webportal van ConnectBike: http://connectbike.net/contact of neem telefonisch contact op met +31 (0)85 047 1806. Wij streven er altijd naar om het issue binnen 24 uur op te lossen, zodat jouw business nooit stil komt te staan.

Afhankelijk van het product en dienst dat wordt afgenomen, kan het volgende op de maandelijkse factuur komen te staan: lease bedrag van de fiets, maandelijkse bijdrage aan service en onderhoud, verzekering, pechhulp en eventuele accessoires zoals bezorgboxen, stickers of helmen. 

Afspraak is afspraak bij ConnectBike. Dit betekent dat wij zorg dragen voor alle service, preventief onderhoud en diefstal, mits er goed op de fiets wordt gepast.

Er zijn 2 bedragen, welke eenmalig in rekening worden gebracht als er een of meerdere fietsen worden afgenomen: Euro 100 voor administratie en incasso kosten en Euro 75 voor rijklaar maken en transportkosten van de fiets naar de locatie, waar deze in gebruik wordt genomen.

In principe is alle schade aan de fiets verzekerd, echter dit betekent dat de rijder of gebruiker zich als een “goede huisvader – dan wel – moeder” dient op te stellen of wel: de fiets dient gebruikt te worden waarvoor deze bedoeld is. Belangrijk is dat de gebruiker zelf zorgt voor de verzekering van de fiets gedurende opstal (diefstal, brand, vernieling, etc.) en de verzekering van de rijder.

Voordat de fiets, welke middels een leasecontract is aangekocht, geleverd kan worden, dienen er een aantal documenten ingevuld en ondertekend te worden. In het geval van BNP zijn dit de volgende documenten: leaseovereenkomst, algemene voorwaarden, OL (operationele lease) bijlage voor accessoires, acceptatie certificaat en een UBO-certificaat (Ultimate Beneficial Owner certificaat, bedoelt om geld witwassen tegen te gaan). Daarnaast zal de fiets rijklaargemaakt en vervoerd worden van opslag naar de gebruikslocatie. De ervaring leert dat deze procedure 2 tot 4 weken in beslag neemt.

Hiervoor zijn er 2 mogelijkheden: aanvragen via de ConnectBike web portal op https://connectbike.net/onze-service en via service en onderhoud afspraken (servicelevel agreement of SLA). In het eerste geval neemt de gebruiker of berijder het initiatief en in het tweede geval is dit ConnectBike. In beide gevallen wordt het tijdstip van de daadwerkelijke service beurt gecommuniceerd via mail, telefoon of whatsapp bericht.